Vanlige spørsmål besvart
Ofte stilte spørsmål
Det varier litt på hvor lang tid Posten/Bring bruker på å levere varene i forhold til din leveringsadresse, men normalt sett tar det 1-5 dager før posten er fremme på ditt postkontor. Du kan da hente ut varen med ditt sporingsnummer, hentekode som Posten sender på SMS eller hentelapp i posten.
Du har 14 dagers angrefrist med unntak nevnt nedenfor. For å benytte deg av angreretten må vi varsles skriftlig via epost support@houselivonia.no eller ved å benytte deg av angrerettskjema som må fylles ut og legges ved retur av vare. Varen må være forsvarlig innpakket og i original emballasje. Kunden er ansvarlig for at returvare kommer frem til oss, forsvarlig innpakket og som tidligere nevnt i original emballasje. Ved retur av varer er det kunden som er ansvarlig for fraktutgiftene.
Dersom du har ordre som er sendt må du kontakte fraktselskap for å endre adresse.
Dersom du har registrert konto hos oss og ønsker å endre for fremtidig bestillinger. Kan du endre leveringsadresse ved å logge inn på din konto, eller ved å sende oss en melding på support@houselivonia.no.
Ved utsendelse av din ordre så får du tilsendt sporingsnummer på e-post. Du kan også finne denne ved å logge på din konto og sjekke din ordre.
Ikke mottatt e-post med sporing, sjekk spam/søppelbøtte om e-post har havnet der.
Du har da mulighet til å ta kontakt med oss med å sende en e-post til support@houselivonia.no eller ta kontakt per telefon 52727474.
Du kan endre leveringsadresse hos Posten / PostNord mot en kost hos de. Dersom du skulle trenge hjelp ta kontakt.
Vi sender kun innenlands i Norge og har ikke eksport av varer. Vi sender ikke til Svalbard eller Jan Mayen.
Vi forsøker å sende varene i en pakke, men ved større varer er vi nødt til å dele opp pakkene.
Trenger du fortsatt hjelp?
Ta kontakt med oss
support@houselivonia.no – 52 72 74 74
Legg til din overskrift her
dfsd